Reklamační řád
- 1. Záruční podmínky
Kupující má právo v zákonné lhůtě od dodání zboží uplatnit reklamaci na dodané zboží. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí a za materiálové nebo výrobní vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době. Nelze reklamaci uplatnit : zánikem záruční doby, závada vznikla nevhodným používáním zboží a nedodržením pokynů používání od výrobce, závada vznikla působením třetí moci (živly, katastrofy apod.), dále neodbornou instalací, manipulací a obsluhou zboží, neoprávněného zásahu či jiných úprav do zboží. Kupující má právo odmítnout zboží od dopravce, pokud je zjevně porušený obal, mohlo by se jednat o zaměrné poškození přepravního obalu z důvodu krádeže zboží, dále pokud je na přepravním obalu vidět, že byl vystaven působení počasí a vody. Pokud ovšem kupující takto poškozený obal převezme, je povinen o tomto stavu s přepravcem sepsat protokol a neprodleně tuto skutečnost oznámit prodávajícímu na tel. 724 64 64 64.
- 2. Kupující má právo:
- na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady
- právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti
- právo na přiměřenou slevu z kupní ceny
- výměnu zboží v případě neodstranitelné vady zboží bránící řádnému užívání zboží
- jde-li o vady odstranitelné, ale vyskytující se 3x opakovaně na stejném kusu, má právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny .
- 3. Záruční doba, prodloužení záruční doby
Záruční doba se vždy prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce stanovené zákonnou lhůtou.
- 4. Vyřízení reklamace
reklamace jsou zasílány na adresu odkud bylo zboží odesláno a to tak, že je zboží zabaleno tak, aby nedošlo při přepravě k jeho dalšímu poškození. U zboží bude přiložen popis se závadou, kopie faktury a v případě, že je ke zboží dodán záruční list, tak bude také přiložen. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Prodávající v případě neopravitelnosti zboží oznámí tuto skutečnost kupujícímu a sjedná s ním řešení reklamace. V případě zamítnuté reklamace vydá prodávající kupujícímu písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.